Vad har hänt sen sist?

070809    kl:19:39

Idag har vi varit uppe på klubben och det var en massa fyrbeningar där och en och annan två bening. Det första jag sprang på var en av min egen sort och det må jag säga var nästan ett mirakel för jag har inte träffat någon här förut.
Han var dock lite för ung för min smak bara 14 veckor men lite söt var han allt. Hoppas jag kommer träffa honom fler gånger. Matte lovade att ta kort på honom så jag kan lägga upp en bild här på min sida.

Efter detta möte så gick vi slingan i skogen och där kan jag lova att det hade gått många före mig det fanns hur mycket som helst att lukta på. När vi gått klart så gick vi bort till en stor plan med en massa hinder och där såg kollegorna ut att ha det riktigt skoj. Det skälldes och hoppades över dessa pinnar och sprangs i tunnlar mm. Jag hörde husse säga att snart blir det dax för mig att lära mig allt detta. Vad då snart vi var ju här nu.... Icke sa nicke den vinken förstod han inte utan vi gick bort till klubb stugan och där tog husse och matte en sådan där konstig matskål och drack något varmt ur. Jag fick bara sitta bredvid och titta på allt roligt runt omkring.

Efter en stund så fick jag äntligen visa vad jag går för. Husse tog med mig ut på stora planen och jag fick sitta, ligga skälla på beställning och sen övade vi stå..........liiiiiiiiiite tråkigt tycker jag...... med att öva stå alltså.....det är ju så lätt men vad gör man inte för att göra husse glad.....Jag fick ju jättegott godis dessutom. Det var allt för idag..


Daphne has left the building

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0