Vad har hänt sen sist?

070818

Idag har det varit ganska tråkigt. Matte och husse har varit så trötta. De sov jättelänge och jag försökte på alla sätt att få upp dem i tid. Sen lyckades jag i allafall få iväg dem på en lång promenad men det var ju ingen vidare hastighet de lyckades få upp. Tur var ju ändå att jag fick gå lite lös så jag kunde få springa lite.

Just det ja....under promenaden så gick vi förbi massor utav roliga fyrbenta djur som gick bakom ett staket. Det luktade så gott och det fanns massor av roliga flugor där. De pratatde ju helt klart något annan språk och de tycktes inte förstå mig heller utan bara stod och glodde helt ogenerat. Roliga varelser var det i alla fall, fast stora.

I går kväll var jag hemma hos min kompis Ayla och hennes matte och vi lekte och grejade hela kvällen och halva natten. Precis när jag hade lagt mig skönt för att sova så kom husse för att hämta mig. Jag blev ju givetvis jätte glad för vem sover inte helst hemma i sin egen säng. Jag förstår bara inte varför matte och husse behövde ränna ute så sent, och det mest mystiska.....VARFÖR TOG DE INTE MED MIG?????

Nu är hela flocken i alla fall samlad.....tack och lov och nu börjar jag känna att det luktar gott ute från foder rummet. Tror bestämt matte står och grejar med något gott. Nä....bäst jag går dit. Ha det gott alla ni där ute.

Daphne has left the building


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0