VAD HAR HÄNT SEN SIST

MINA DAGBOKSANTECKNINGAR

070723

I helgen som var så tog jag med matte och husse på utställning i Strängnäs. He, he .......det var grejer det.

Jag fick träffa gammel husse och gammel matte och dom pussade jag på riktigt mycket. Jag träffade stora syrran med ,men vi hann inte prata så mycket. Min moder såg jag genom gallret men jag vågade inte hälsa på henne, hon verkade lite sur över att jag inte hört av mig på länge.

Min pappa såg jag bara på håll men oj vad tjusig han är. Jag har nog ärvt lite från honom av den där tjusigheten=). Jag kan tänka mig att han är en riktig tjej magnet.

Jag träffade många nya tvåbenta..... och speciellt en kommer jag ihåg. .....Jag vet att jag stod på ett bord och sen kom den där två beningen fram.... helt ok tyckte jag hon verkade..... tills hon trollar fram någon konstig stålställning ur fickan...... Bäst att dra tänkte jag.....det förstod dock inte husse som stod kvar...... Ja, ja....... jag gjorde mitt bästa för att hålla mig undan, men plötsligt så tog tvåbeningen bort stål grejen och började sikta in sig på mina tänder istället....... Det var bara att öppna och visa. ....Mina tänder är jag dock stolt över så de kan hon titta på och se hur ett riktigt garnityr skall se ut.

Jag träffade en hel del snyggingar också oj,oj jag säger då det .....vilka puddingar det finns, det var en svart kille i min egen ålder som jag inte kan glömma.

Jag träffade också på tre små pytte varelser. De såg ut som mig fast bruna och mini mini mini. Inget luktade dom och när de försökte prata så lät det bara som små pip. De var lite äckliga tyckte jag. Min husse och Matte verkade helt uppslukade av dem och pratade så konstigt med dem och pussade på dem, det var som att jag inte fanns.....kan ni tänka er. ........Nu var det verkligen dax att bryta in......Vad höll de på med. .....Jag klättrade upp på matte och visade hur riktiga pussar skall ges. Till slut fick jag med dem där ifrån.

Denna helg var helt ok tyckte jag även om det fanns stunder då jag längtade hem. Vi får väl se när jag träffar en del av fyr och två beningarna igen. Jag vet att matte och husse var jätte glada och nöjda med mig i helgen för att jag visade mig på min bästa sida (som att jag skulle ha någon annan). Jag fick ett jätte gott tuggben och en riktigt god köttbit och sen ett nytt halsband. Det där halsbandet hade dock kunnat kvitta för jag är ingen smyckes tjej. Jag tycker jag är finast naturell.

Ha det gott tills vi ses igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0