Vad har hänt sen sist?

071007

Det var ett tag sen nu men så är det ju när man har fullt upp=)

Vad har jag pysslat med då?........jag har ju lekt en del med mina fyrbenta vänner men också och allra mest med mina favorit två beningar både stora och små valpar.

Vi har varit ute mycket i skogen och jag har fått nooooooosat och hittat en massa gott. Jag är verkligen en fena på att hitta mat. Ibland har jag tillockmed fått hjälpa matte med att hitta husse. Husse springer bort hela tiden hon har verkligen ingen inkallning på honom. Kanske är det någon fyrbening som löper i närheten....inte vet jag. Än så länge har det dock gått bra och han har kommit med hem igen.

Jag har ju också börjat i hopp skola och det är riktigt skoj. Husse är ju inte lika snabb som mig men han verkar ändå veta hur man skall göra med dessa olika brädor och pinnar. Vi har en tyst överenskommelse han och jag. Jag lär honom lite spring och gen teknik och han visar bästa vägen över hindren. Han har ju också den lilla fördelen att han är en utmärkt godis automat;).

Annars så är mitt liv som vanligt.....helt ok. Det har dock blivit lite kallare ute men vad gör det för jag har ju min favorit plats vid den där plåt lådan som lyser/fladdrar och är varm inne och den verkar helt lagad nu efter att ha varit trasig hela sommaren.

Ha det gott alla två och fyrbenta vänner där ute......

Vi ses snart får vi hoppas.....

Daphne Has left the building

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0