Vad har hänt sen sist?

070904

Idag var jag och Ayla ute med hennes matte och min husse och matte och gick långpromenad i skogen. Det var skönt ute idag. Matte höll på och grejade med något i början av promenaden och jag blev sååååå nyfiken. Hon gick väldigt sakta och konstigt den stunden jag kunde se henne men sen försvann hon in i skogen och ur synhåll.

När matte kom ikapp oss så fick jag gå lite lös och springa fram och tillbaka mellan husse och matte. Jag sprang verkligen mitt fortaste och matte och husse verkade jätte nöjda med mig för jag fick gott godis. Husse och jag gjorde en ny övning också .....jag förstod den inte riktigt först men efter ett tag hade jag klurat ut den.....så fort jag gick bredvid honom och tittade honom i ögonen så fick jag godis.....lätt förtjänt alltså:)

När vi gått ett bra tag så kom vi tillbaka till stället där matte hade försvunnit in i skogen och gått så där konstigt.....och.....jaaahaaa....det kom jag väl ihåg. Nu denna gången så fick jag gå efter och kolla vad det var hon hade gjort. Jag luktade mig fram och det var lite klurigt ibland och en väldans massa sten men hux flux så hittade jag en liten mat skål med lock på som lúktade super gott.....Husse berömde mig och klappade om mig och sen öppnade han locket på matlådan och gissa vad som var i....jooo....köttbullar......och dom var till mig....

Nu skall jag gå och vila mig framför den där varma platsen som sprakar och lyser.....

Ha det bra alla ni......Daphne has left the building.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0