Vad har hänt sen sist?

070913

Ja, vad har jag hittat på den senaste tiden...... Det mesta har varit som vanligt. Jag har sovit, lekt och sett till att matte och husse har kommit ut och rört på sig.

Jag fick här om dagen vara med en massa fyrbeningar och hoppa och springa det var kuuuul.....äntligen förstod husse att det var dax att verkligen gå in till den där speciella planen med alla färggranna saker.

Vi åkte upp dit en annan dag med men då var det inte en endaste två eller fyrbening där.....jag och husse och matte fick ha hela planen för oss själva..... Jag fick hoppa och springa genom de där långa hålen flera gånger utan att behöva vänta på min tur. Hoppas jag kommer upp dit snart igen.

Igår så fick jag följa med matte ner på stan och där träffade vi en tvåbening jag inte kände men hon verkade riktigt ok så vi hälsade och sen satt vi länge jätte nära varandra medan matte och den där tvåbeningen satt och drack något ur ett par matskålar. De pratade och pratade men jag väntade tålmodigt.......ända tills.......jag såg att en hel flock med små bevingade saker som  hade landat på sitt och foder stället bredvid oss...... Jag försökte hoppa dit .....bara för att få ta mig en närmare titt men matte var snabb(för en gångs skull) och hann fånga mig......Ja, ja nästa gång kanske jag hinner. De små ving varelserna flög sin kos i vilket fall. På stan börjar det bli riktigt spännande att vara det händer hela tiden en massa grejer och fullt med två beningar och tack och lov en och annan fyrbening med för den delen.

Nu skall jag ut och lukta lite och sen skall vi gå till mina favorit mini två beningar.

Daphne has left the building


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0