Ute och rastade..........det nya objektivet=)

080624

Jag (matte) fick ju ett nytt objektiv i födelsedagspresent efter att ha gått och suktat och drömt om det ett bra tag. Idag så var det dax att se vad det gick för. Till min hjälp så hade jag daphne och Blade (de som har pinnar vet att lyckas man fånga dem på bild så är det ganska bra).

Vi gick en sväng först och sen släppte vi dem lösa för att de skulle kunna få sträcka ut lite. Va....vadå.....skulle jag vilja prova att ta lite spring och action bilder........jaaaa....okej då, lite så var det kanske.

Här kommer lite utav dagens skörd i vilket fall. Tack Marina för att jag fick låna din lille modell kille=) Alltid lika kul att ses, hoppas det blir snart igen.

























Det var allt från idag

Ha det bäst från matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0