Pinneträffen

090419

Igår hade vi pinneträff. Vädret var toppen när vi möttes upp. Med på träffen var idag. Christoffer och Ida och hennes bror med Aston, Patrick. Värdar för dagen var  två lurviga fyrbenta eftersom vi var på deras hemma plan;)( Buck kommer jag ihåg att den tuffe 14 årige pudeln hette som hade energi som att han var fyra år=)

Sedan hade vi Sara med Santos, Christer och Anne med Viper, Sara och Christian med Kieron och så matte, husse Joakim och Saga med Daphne. Vi var ett glatt gäng som efter diverse hälsninga ritualer gav oss i väg på promenad.

Värdparet=)


Buck säger -Hit med korven, jag vet att du har den i fickan


Vi gick utmed vattnet


Solen värmde


Är det du som är korvgubben;)


Vi gick vidare och kom till en strand
- Klart vi måste bada=)säger Viper, Santos och Kieron


- Flytta på er, så här gör man när man hämtar pinne


- Var väl inget kan jag med säger Santos


- Kolla mig kolla mig jag kan ett nytt trick......doppa huvud=)


- Fy änna in i hundan, hela frisyren förstörd


Kieron, Aston, Santos och Daphne gör
Korv upplet i vatten=)


De tvåbenta fikar


Det var bara såååå gôtt


Korvlet i grupp.
Men....... har det inte smugit sig in en ulv i fårakläder=)


Lite ståträning hann vi också med


Det började bli kväll och var dax att åka hem


Tack all ni som var där och gjorde träffen så rolig och trevlig. Nu skall vi planera här och se om vi kan bjuda in till en träf snart igen. Det lilla vi har hunnit undersöka verkar lovande så hojta till när ni känner er redo så drar vi ut på nya äventyr.

Hälsar Daphne med flock=)

Kommentarer
Postat av: Buck

Hej!

Fina bilder, kul att träffa sååå många hundar på en gång! Kalla mig dock inte pudel...jag är ju en Bichon Frisé ;)

2009-04-19 @ 13:22:00
Postat av: Sara & Santos

Åh sicka fina bilder! tack för en toppendag!

Får man stjäla dina bilder? :) Jag ville lägga ut som i min blogg med, och min kamersladd är borta. :( hoppas det går bra, annars får du säga till så tar jag bort dom ;) Kram från oss!

2009-04-19 @ 19:17:57
URL: http://sarath.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag ser verkligen fram emot en kommande träff snart! :)

Och jag hoppas vi kan pricka in det en bra dag då Sebbe kan följa med! Det är på tiden han kan nu tycker jag! Jädrans fotboll! :P



Har ni kikat ut någon dag?

2009-04-24 @ 10:13:24
URL: http://sarath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0