Idag.....

090317

Idag har det varit en promenad i solen på schemat. Det tar lite extra tid att gå just nu för det skall helst stannas hundra gånger och luktas och kissas. Så är det när man löper.  Sannerligen är ett tufft jobb att göra reklam för sig. Tyvärr helt i onödan men det är vi inte riktigt överens om vi två och fyrbenta=)


Idag tänker jag på:

Att om 12 dagar så ställer vi om till sommartid och det kommer då vara ljust vid halv åtta=)
Idag är jag tacksam för:
Att vi fick en tid så snabbt för att fixa tandsten och vacination trots att matte hade vimsat till det.
Idag blev jag glad:
 När solen lyste på promenaden och det kändes riktigt ljummet.
Idag blev jag arg:
 Har inte varit arg idag.
Idag skrattade jag:
 När jag tänkte på Wipeout programmet jag låg och tjöt till (av skratt) i söndags. Det är inte bra egentligen och tar fram en sida i mig som jag inte är jätte stolt över men det ser bara så roligt ut när folk ramlar och paniken slår till typ- det får bära eller brista =)
Idag skall jag:
Köpa mig en ny bärbar dator som passar bättre för att jobba med bildredigering. Äntligen=)
Idag ska jag inte:
Bli lockad att köpa med en skrivare och .........en massa annan teknik.
Idag: Skall jag hinna med att träna lite lydnad med Daphne.

Just det ja=) Anneli....... det blir säkert ett himla ös för dig i juni också. AC/DC går nog inte av för hackor live de heller=) Kan väl också känna att det klingar helt klart lite coolare.

Ha de gött

L&D

Kommentarer
Postat av: Anneli, Nisse och Selma

Men du, jag kan tänka mej att byta min AC/DC biljett mot din bärbara ;-)

2009-03-19 @ 20:30:24
URL: http://www.nogg.se/selmaonisse
Postat av: Anonym

AC/DC biljett mot min sigge (Han heter numer så datorn...... och han är jätte bra på alla sätt) Näe inget byte än på några år....=)Tack för erbjudandet i a fall

2009-03-19 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0