Kom på en idé=)

090309

Inte alltid som man får dessa snilleblixtar men ibland så=)

Idag slog det mig att för att göra bloggen lite mer roligare samt att man kanske tar sig tiden att skriva lite oftare så tänkte jag tillföra lite rader som återkommer var dag, eller jag menar återkommer var gång man skriver i a fall. Kan ju inte lova för mycket. Blir en liten reflektionsdagbok också, vad tror vi om det?

EX:

Idag tänker jag på:

hur man skall komma över en U2 Biljett när de kommer till Sverige den 31/7
Idag är jag tacksam för
att jag än så länge inte fått vinterkräksjukan=)
Idag blev jag glad
 över att det var ljust när jag åkte till jobbet.
Idag blev jag arg
  över att man skall behöva stressa så i sitt jobb.
Idag skrattade jag
 när jag läste om att vår Hundskit värmer de som bor i Lidköping, toppen juh.
Idag skall jag
försöka städa och greja iordning lite hemma.
Idag ska jag inte
 missa hundcoachen på tv 4+ klockan 21:00
Idag
 skall jag gå en härlig promenad med vår underbara jycke i vårsolen.

L&D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0