Tandborstning=)

090320

Skall vi nu se till att göra varje dag från och med nu. För i eftermidag skall vi med Daphne och ta bort den tandsten hon har samt ge henne vaccination. Egentligen så är hon väldigt duktig de få gånger vi borstat hennes tänder. Problemet ligger helt och hållet på husse och mattes axlar som har slarvat med att göra det.

Efter dagens ingrepp skall det alltså bli andra bullar, så det så. Det är ju så man skäms. Det tar ju inte lång tid och vi har ju bara en hund. Så det finns inget att skylla på. Nu skall här bli ändring.

Idag tänker jag på:
Att det är vårdagjämning, sommar nästa=)
Idag är jag tacksam för:
Att det är fredag och vi skall få lite ledig tid tillsammans.
Idag blev jag glad:
 För vi har bestämt att vi skall grilla utomhus i morgon............. här grillas det året om, supergott kommer det bli.
Idag blev jag arg:
 Har inte varit arg idag.
Idag skrattade jag:
 Åt mig själv eftersom jag börjar bli så torr och tråkig.
Idag skall jag:
Bara vara och strunta i de där råttorna under soffan=)
Idag ska jag inte:
Träna Pilates, det börjar jag med nästa vecka. Har slarvat ända sen vi kom hem från Thailand=(
Idag: Konstaterade jag än en gång vilket fantastiskt jobb man har när man arbetar med barn.

L&D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0