Tjooohoooo

090313

Idag är det ju fredag den trettonde men än så länge har allt bara gått bra=)

Har varit en ganska vanlig dag med promenad för Daphne och lite klickerträning. Ikväll är det fullt hus här hemma och det skall ätas Tacos. Daphne brukar stå nedanför spisen och bara hoppas på att det skall trilla ner lite nötfärs. Idag gjorde det dock inte det=( Tyvärr vännen.

Lite reflektioner om denna dag, kan snart inte hålla mig längre

Idag tänker jag på:

Att jag är en av 110 000 som skall se U2 live=)
Idag är jag tacksam för:
Att jag kan stryka gå på U2 live på min" What to do before I Die" lista.
Idag blev jag glad:
 När jag kom över tre biljetter till U2
Idag blev jag arg:
 Kan inte bli arg en dag som denna=)
Idag skrattade jag:
 Inte åt dem som köat i 25 timmar utanför skandinavium för att få en U2 biljett.
Idag skall jag:
Lyssna in mig på Snow Patrol som är förband. De gjorde den där underbara sången som Danny dör till i Grey´s Anatomi.
Idag ska jag inte:
Tänka på de stackare som inte fick tag på någon biljett.
Idag: Är jag bara så glad.

Ha det bäst

L&D


Kommentarer
Postat av: Anneli, Nisse och Selma

ja, jag får väl säga grattis då! U2 är inga favvosar till mej så jag är inte så avis faktiskt... Och dessutom ska jag se AC/DC på Ullevi i juni!

2009-03-15 @ 18:55:58
URL: http://www.nogg.se/selmaonisse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0